Pokaz slajdów

wtorek, 6 maja 2014

Nie za dużo?

Oczywiście, że nie! Mowa tu o odwiedzinach bloga, które...

PRZEKROCZYŁY 40 TYSIĘCY WEJŚĆ!

No cóż, statystki nie kłamią :D Na piśmie Wam tego nie pokażę, ale na screenie owszem.



No proszę, to już nawet 41 tysięcy wejść niedługo.

Pomijając moje wielkie rozgadanie, jak to bardzo Wam dziękuję, powiem tyle...

W sumie, i tak Wam podziękuję.

WIĘC DZIĘKUJĘ Z CAŁEGO SERCA, ŻE JESTEŚCIE ZE MNĄ TAK DŁUGO, I ŻE MOŻE JESZCZE DŁUGO BĘDZIECIE! Z OKAZJI 40 TYSIĘCY WEJŚĆ BĘDZIE.....

NIE BĘDZIE NIC.

A NIE BĘDZIE ANKIETA! :D

ALE MAM LEPSZĄ WIADOMOŚĆ.

Kiedy blogowi stuknie 50 tysięcy wejść...

Zrobię dla Was konkurs! Następny konkurs, w którym będziecie mogli się wykazać kreatywnością, pomysłowością i Bóg wie czym, najlepszymi cechami charakteru.

Więc oczekujcie cierpliwie, a się doczekacie!


POZDRAWIAM I CAŁUJE !!!!!!


7 komentarzy:

  1. Gratuluje :* Taki SUPER blog to się nie dziwie :) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham ten blog *,* w sumie ci zazdroszczę że masz tyle chęci by pisac notke z podziekowaniami - mam z tym ogromny problem, bo jestem scislowcem i od razu zaczynam liczyc

    Gratuluje kotek <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham blog i GRATULUJE !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) Ale musimy poważnie pogadać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Wiem, że to chamskie i niekoniecznie na temat posta, ale zajrzysz na mojego bloga?

    msp-klara.blogspot.com

    Z góry dziękuję i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Wielkie gratulacje! Twoj blog pomógł mi dokonać choć małej ilości wejść ale jak dla mnie to wystarczjąco duzo!

    OdpowiedzUsuń