Pokaz slajdów

sobota, 24 maja 2014

Wyniki ankiety. . .która nagle zniknęła.

Cześć! Dzisiaj chciałam przedstawić Wam wyniki ankiety,z której ni z tąd ni z owąd zniknęły wszystkie głosy. No ale nie jest to ważne, ponieważ zapamiętałam je (na całe szczęście).

No więc na samym początku powiem oczywiście o ilości głosów w całej ankiecie. Kochani!!! Było ich pierwszy raz ponad 100!!! A to oznacza, że jest Was coraz więcej!!! W dodatku codziennie dostaje komentarze od Was, zważając na to, że są one piękne i bardzo wartościowe. Dzięki blogowi poznałam wiele moich wspaniałych czytelniczek. Jedna nawet chodzi do mojej szkoły! Taki świat jest mały :D

Wracając, ankieta była na temat: " Jaki temat ma mieć konkurs, który wkrótce pojawi się na blogu?"
Wkrótce, oznacza po przekroczeniu 50 tysięcy wejść na bloga.

Więc jaka odpowiedz wygrała?

Wygrała odpowiedz - "Moda z MovieStarPlanet", czyli oczywiście looki.
Jednakże...tym razem Was nie posłucham.

Uznałam, iż konkurs będzie na temat opowiadania o MSP. Dokładnych szczegółów Wam teraz nie zdradzę, tylko w poście konkursowym.

Ponieważ w poprzednim konkursie mieliście okazję wykazać się swoimi umiejętnościami projektanta, teraz będziecie wcielać się w pisarzy.

Podsumowując wybrałam odpowiedź, która zajęła drugie miejsce w ilości głosów.
No więc do następnego posta kochani!

Z POWODU IŻ DUŻO OSÓB NIE CHCE KONKURSU NA TEMAT OPOWIADANIA, ZROBIĘ WAM TAKI KONKURS, KTÓRY ŁĄCZY MODĘ Z OPOWIADANIEM. PASUJE? :D ♥


11 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie o modzie.. no nic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lepiej dwie kategorie ? Jedna opowiadanie, druga moda, lepiej ? Lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lepiej, ponieważ jak mam oceniać z 2 kategorii? Po 2 zwycięzców i po 2 paki nagród? Wolę zrobić coś nowego, co połączy te dwie kategorie :) Pozderki

      Usuń
  3. a można zrobić tylko opowiadanie proszę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka nagroda chcę wziąść udział?

    OdpowiedzUsuń