Pokaz slajdów

sobota, 10 maja 2014

Wygrałam!

Uszanowanko! Dzisiaj piszę Wam w świetnym, triumfalnym humorze, gdyż ponieważ ależ....


                                                                     
Wygrałam mój pierwszy konkurs gitarowy! Jako nagrodę otrzymałam struny i pulpit (stojak na nuty)!

A dodatkowo loda i pełno spaghetti od rodziców...:)

Wyobraźcie sobie, ja, wyczytana przez prowadzącego JURY, które oceniało, weszłam na scenę i zagrałam 1 piosenkę. Piosenka miała tytuł "Wakacyjny dzień". Była spokojna, przyjemna, jednym słowem tytuł bardzo zbliżony do atmosfery. Zaczęłam grać, i wyobraźcie sobie, nastała taka cisza, jakiej nikt z uczestników przede mną nie miał. Myślę, że jurorzy to zauważyli, lub czymś ich oczarowałam :D Jakaś dziewczyna przede mną świetnie zagrała piosenkę Avicii - Hey brother. A jednak jurorom spodobało się moje wykonanie i to, jaką atmosferę wprowadziłam. 2 piosenką jaką zagrałam była..różowa pantera! Oczywiście nie obeszło się bez pomyłki, ale każdy zaliczył chociaż jedną wtopę. 

Przed ogłoszeniem wyników światowej klasy zespół flamenco (flamenco, typ hiszpańskiej muzyki) pokazał nam 3 style wykonywania takich piosenek na gitarze. Pani, która tańczyła, zagarnęła połowę sali kobitek i uczyła tańczyć. Oczywiście poszła moja mama, bo kim by była, jakby nie spróbowała.

Ogółem było super! Mam nadzieję, że nie zanudzam Was takimi wpisami. 

Napiszcie mi proszę w komentarzu, czy lubicie czytać tego typu posty.

ZAPRASZAM RÓWNIEŻ  NA NOWĄ ANKIETĘ :) !








10 komentarzy:

  1. Gratuluje !! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lily088 ^

      Usuń
    2. Gratulacje;-)!!! ' niechce się hwalic ale na msp w modzie zajęłam 1 miejsce xd!:-D a i jeszcze jedno daje ci pozdro. Czy to ludzie są bogaci czy to może są wariaci rymy właśnie te wymawia i pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Gratulacje! :) Co do tego typu postów - ja lubię takie czytać ;)
    Mika2118

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. I wgl lubie tagie posciki XD Sory mam dzien pokemona i zepsuty alt jak wiesz XD

      Usuń
  4. Sorki ze to pisze ale nie moglam sie powstrzymac - te buty do tej sukienki totalnie nie pasuja (na dole)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, Kochana ! ♥ Oby więcej wygranych ^^ Uwielbiam takie posty ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo świetnie że wygrałaś. Bardzo ci gratuluję że tak dobrze grasz :D A i podobają mi się takie posty ( wogule wszystkie mi się podobają! :D )

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Ci :) A i lubię czytać takie posty. Wszystkie lubię! :)

    OdpowiedzUsuń