Pokaz slajdów

sobota, 17 maja 2014

Jak zrobić pokaz slajdów?

Uszanowanko! Jak mija weekend? Oczywiście skoro sobota, wolny czas i te sprawy, to jest post! Zapraszam!


1. Wchodzimy na stronę https://picasaweb.google.com/ i logujemy się normalnie na konto google, które oczywiście mamy jeśli posiadamy bloga na bloggerze (blogspocie).

Co to jest Picasa Web Albums? To wasza prywatna galeria google ze zdjęciami, które wstawiliście do internetu, zrobiliście i utworzyliście do nich kopię zapasową itd.

2. Po zalogowaniu zobaczymy wszystkie nasze albumy. Klikamy prześlij.

3. Wybieramy pliki z naszego komputera. Ważne, żeby były w miarę równej wielkości. Gdy zostaną załadowane, klikamy OK.



4. Klikamy znowu "MOJE ZDJĘCIA" w głównym menu i klikamy w nasz album. Po prawej stronie (szara część) klikamy EDYTUJ.

5. Następnie robimy tak, aby nasz album był publiczny w internecie.


6. W zaktualizowanym albumie możemy przewijać zdjęcia i dodawać im komentarze.


Tę samą czynność możemy wykonać przy dowolnym obrazku, przesuwając go strzałkami znajdującymi się obok obrazka. Ja akurat mam 1 obrazek dlatego tych strzałek nie mam.

7. Klikamy " Link do tego albumu ". Następnie klikamy " UMIEŚĆ POKAZ SLAJDÓW ".

8. Wyskoczy nam okienko.


9. Następnie kopiujemy pokazany powyżej na żółtym polu kod HTML i wklejamy na naszego bloga.

JAK GO UMIEŚCIĆ NA BLOGU?

Wchodzimy w projekt lub blogger.com > układ > dodaj gadżet.

Uwaga! Najlepiej, żeby nasz pokaz slajdów znajdował się nad postami, czyli np. tutaj 


I GOTOWE! :):)

Pozdrawiam Was kochani! Do next posta :)


7 komentarzy:

  1. Witam.Super post. Jedynie do czego się przyczepie to do tego, że napisałaś zamiast był to by.Napisałaś to przy wyrazie publiczny.Dziękuję za uwagę.:-) by szuszu8

    OdpowiedzUsuń
  2. A i 1.
    By szuszu8

    OdpowiedzUsuń
  3. NUDYYYYYYY nie widziałam głubszego bloga!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zważając na to, że wiem kim jesteś, a także na to, że widzę iż nie masz tyle odwagi, żeby napisać bez anonima, to ja powiem kim jesteś. Jesteś małą mściwą dziewczynką, która próbowała podszyć się pod moją znajomą JEESSIU i narobić jej kłopotów, których konsekwencje mogłyby być nieprzyjemne. Ach no tak, poza tym na swojego dennego bloga wstawiłaś zdjęcie mojej movie star i mówiłaś, że to ty. W dodatku zanim coś napiszesz, sprawdź ortografię w zdaniu, o ile wiesz co to jest. A no tak zapomniałam... zanim wyrazisz swoją głupią i bezmyślną opinie, sprawdź wszystkie blogi o MSP na całym świecie, dopiero potem się do mnie wal i marnuj mój czas, bo wkońcu Ci odpisuje. Jeśli jesteś kimś innym niż !!! inga !!! ( nazwa z msp ), o której tutaj mówię, to zapomnij o tej wiadomości. Przepraszam za rozpisanie i dziękuję czytelnikom za przeczytanie. Pozdrawiam tylko czytelników, wyprowadzona z równowagi przez jakieś dziecko właścicielka bloga.

      Usuń
  4. A możesz mi pomóc ? ja chciałabym zrobić pokaz slajdów ale żeby był on w poście ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adres HTML wklejasz w wybrane miejsce w poście i już :)

      Usuń
  5. ale w jakim miejscu go wklejamy ?

    OdpowiedzUsuń