Pokaz slajdów

piątek, 2 maja 2014

Dzień #1

Hejka :) Postanowiłam utworzyć nową serie postów. Będą one pojawiały się co jakiś czas. Opiszę Wam w nich jeden wybrany przeze mnie dzień z mojego życia. Zapraszam!


Byłam chora, złapałam wirusa, okropnego, bo rotavirusa (biegunka).
Teraz dochodzę do siebie, jestem osłabiona. Uwierzcie mi, jeśli nigdy nie mieliście tej choroby, dziękujcie Bogu, bo ból jest niewyobrażalny. 

Dzisiaj idę z królikiem do weterynarza. Ma problem ze zgryzem :(
Jest dzielny, a mimo tego się o niego boje. 
Wychodzimy około 17:00.
Królika już widzieliście, w poprzednich postach, ale i tak Wam go wstawię :D


Jest wolne, majóweczka, jak Wam leci weekend? Odpoczywacie?

Wracając do choroby, najlepsze jest to, że ma ją jeszcze 10 osób z mojego otoczenia, osób które znam i widzę na co dzień...

Pogoda się zepsuła, jest chłodno, noce są burzliwe i zimne. A jaka pogoda jest u Was?

Jutro taki sam dzień jak wczoraj i przedwczoraj...
Pociesza mnie tylko lekcja gitary, którą mam w sobotę :)

A wy, gracie na jakimś instrumencie? Macie jakieś zwierzątko?

Chcecie nową ankietę? :D

Odpowiedzi piszcie koniecznie w komentarzach :)
Dziękuję!





13 komentarzy:

  1. Twój blog został przezemnie nagrodzony! Zapraszam Cię na: http://obaav.blogspot.com/p/blogi-nagrodzone.html Możesz się pochwalić nagrodą! Jest to blog na którym oceniam różne blogi, i niektóre z nich nagradzam. A twój podoba mi się od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie jest chłodno i trochę deszczowo :( Też się uczę gry na gitarze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie Pada,jest zimno. Nie mam zwierzątka i gram na pianinie.

    OdpowiedzUsuń
  4. No leje deszcz gram na organach i pies nasikał na dywan poprostu rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ją mam zolwika <3 ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie jest chłodno i czasami pada :D Nie gram na żadnym instrumencie, ale ma 3 psy, świnkę morską i papugę ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też jest zimno i zaczyna padać tak chce nowa ankiete a i ja mam 2 psy dużo, dużo rybek ( tata właśnie po nich sprząta ) 2 fretki 2 kanarki i białego króliczka

    OdpowiedzUsuń
  8. FruGoo a jaką masz dla mnie wiadomość czy coś takiego-Fokapsota12345666

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie ciepło i świeci słońce:)Chcę nową Ankietę.:D Mam 12 Psów (szczeniaczków) , 6 kotów i 2 papugii.

    OdpowiedzUsuń
  10. mam chomiczka ♥♥ dzungarskiego

    OdpowiedzUsuń
  11. masz słodkiego króliczka ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam chomisia i miałam tą świńską chorobe straszna ona jest i strasznie boli ał!

    OdpowiedzUsuń