Pokaz slajdów

piątek, 30 maja 2014

Test szóstoklasisty + zbiór letnich looków.

Witajcie kochani! Jestem w świetnym humorze, ponieważ spełniło się jedno z moich marzeń, czyli dostałam odpowiednią ilość punktów z testu w klasie szóstej i mogę dostać się do dobrego gimnazjum!



Wracając, dostałam 36/40 punktów!!! To tylko 4 błędy (oczywiście w matematyce) :D A jak Tobie poszło? Jeśli oczywiście pisałeś/aś. Napisz w komku, pochwal się!

Jestem mega szczęśliwa! Jeśli chcecie zobaczyć test, który pisałam - Sprawdzian szóstoklasisty.

+





3.
7.
Pokażę Wam co nie co moich letnich looków, ponieważ dawno nie było notki o modzie. Najnowszy z nich widnieje po prawej stronie, na prawym pasku dodatków.



1.
                


 
5.


2.
                         


KTÓRA KANDYDATKA JEST NAJŁADNIEJSZA???
NAPISZ W KOMENTARZU!




   
4.
        
6.
                                        






Wszystkie looki u mnie są dostępne, czekają na lovki i na kupno, a także są one własnego projektu.



Do następnego posta!





15 komentarzy:

  1. Jak dla mnie (z tego posta) najladniejszy look to 6 ale wszystkie sa super ^^ Bardzo podoba mi sie tez ten z kolumny *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam 35 pkt :) A te looki -cudo *U* Wszystkie są prześliczne ale najładniejsze jak dla mnie to nr: 4,5,6,7 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :( ja jak miałam obut 3 klasisty 10 byków!! nw czy będe w 4 klasie!! pomocy dajcie podpowiedź czy jak się ma źle napisany obut to nie można przejść do 4!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nwm, bo swój 3-klasisty napisałam na maksymalną ilość punktów ^^

      Usuń
  4. że jestem fanką czarnego-5 ale ładne są wszystkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam tylko 34 punkty :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh Wikuś. Niedługo wracam znowu na pare dwi i znikam. W moim życiu tyle się dzieje...

    Założyłam nowego bloga:
    Fruutti.blogspot.com

    Pozdrawiam. Trzymaj sie cieplo. Ładny wynik z egzaminu, a co do looku to we wszystkim ci ladniie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Mówisz, że czekają na kupno, ale pomarańczowy i ten ciemno różowy są unikatowe XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie mi sie podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsza ta z blond włosami ;)

    OdpowiedzUsuń